Oczywiście, jeść trzeba, do Bydgoszczy przyjeżdżać niekoniecznie, ale skoro żołądkowi marketingowcy są w stanie sprzedać wszystko (patrz sklepowe półki i półki lodówki), na pewno wiele się można od nich nauczyć.
PRZECZYTAJ:Promujemy się przez sport, festiwale i biznes. Czy jednak skutecznie?
Na przykład tego, że opakowanie gra rolę, że skład powinien być jak najbardziej wartościowy, niekoniecznie długi. Istotny jest termin przydatności do spożycia (czytaj: formułę trzeba co nieco odświeżać).
Nie może też być za tanio. I najważniejsze: liczy się siła przyciągania marki produktu, która nie słabnie latami. To się zawsze zje ze smakiem, to zawsze jest świeże. Co jest naszą marką?
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Maja i Krzysztof Rutkowscy wzięli drugi ślub. Widać, że wydali na niego fortunę? FOTO
- Maciej Kozłowski dwa lata przed śmiercią wziął ślub. Kto był miłością jego życia?
- Cichopek i Kurzajewski nie odpuszczą Smaszcz! Wiemy, czego domagają się w sądzie!
- Uniatowski kompletnie odmieniony. Pokazał się z ogoloną głową i kolczykami [ZDJĘCIA]