Magdalena Łośko zwróciła się z interpelacją o
udostępnienie informacji z inowrocławskiego ratusza na portalu
społecznościowym Facebook. Ma to budować markę miejską i
pozytywny wizerunek miasta.
<!** Image 2 align=middle alt="Image 208130" >Jak uzasadnia radna, internauci chętniej sięgają po luźne w formie
informacje wyświetlające się na ich koncie na Facebooku niż do suchych
informacji na oficjalnej stronie internetowej urzędu.
Można byłoby publikować ważne informacje np. o utrudnieniach czy
awariach, o ciekawych imprezach czy inicjatywach.
<!** reklama>- W moim przekonaniu jest to dobry sposób, aby budować markę miejską i
pozytywny wizerunek miasta. To tani i skuteczny sposób komunikowania się z
mieszkańcami, który jednocześnie może promować miasto – argumentuje Magdalena
Łośko.
Ona sama ma profil na „fejsie” od dłuższego czasu. Ostatni wpis
jej autorstwa pochodzi z 21 lutego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Miliarder Omeny Mensah przebrał się za mandarynkę! Projektant gwiazd ocenia [ZDJĘCIA]
- Słowa Justyny Kowalczyk rok po śmierci męża. Zdradziła, jak wygląda jej życie
- Maciej Dowbor drży o swoją pracę w Polsacie?! Wyjawił nam prawdę o swoich KREDYTACH
- Rafał Mroczek tworzy wymarzony dom. Będzie kosztować krocie [TYLKO U NAS]